telefoniczna obsługa klienta szkolenie

Ewa Trzcińska 

Pobierz

REKOMENDACJE

W dniu 6 listopada 2018 roku Warszawska Grupa Doradców PR zorganizowała dla pracowników Urzędu Miasta Zielona Góra szkolenie z zakresu komunikacji werbalnej w obsłudze klienta urzędu trudnego i roszczeniowego.

Szkolenie zrealizowane zostało w sposób profesjonalny i zgodny z naszymi oczekiwaniami, łączyło teorię z praktyką i doświadczeniem zawodowym uczestników. Trener kompetencji miękkich Pan Stanisław Zawacki wykazał się dużą wiedzą teoretyczną i doświadczeniem praktycznym, na bieżąco odpowiadał na pytania, aktywizował grupę – dostosowując się do potrzeb słuchaczy. Uczestnicy szkolenia w ankiecie ocenili bardzo wysoko profesjonalizm trenera.

Warszawska Grupa Doradców PR zrealizowała usługę szkoleniową w sposób rzetelny, z dbałością o wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną oraz wykazała się otwartością na negocjacje cenowe — co stanowi dodatkowy atut do kontynuowania dalszej współpracy.

Urząd Miasta Zielona Góra rekomenduję szkolenia Warszawskiej Grupy Doradców PR.

Ewa Trzcińska
Sekretarz Miasta