Szkolenia

Jak motywować pracowników szkolenie? Najlepsze szkolenia dla handlowców. Szkolenie z obsługi klienta. Szkolenie ze współpracy w zespole.

Sprzedaż

szkolenie dla handlowców

Jest to praktyczne szkolenie ze sprzedaży prowadzone w aktywnej formie.
Bez zbędnych teorii i mało istotnych treści. Podczas tego szkolenia poruszane
konkretne sposoby zwiększenia sprzedaży w oparciu o badania naukowe
i najlepsze praktyki na rynku.

To szkolenie przydatne jest z trzech powodów:

  • Handlowcy podczas szkolenia wypracują konkretne techniki i wskazówki, które mogą wykorzystać już następnego dnia w procesie sprzedaży.

  • Uczestnicy szkolenia poznają nowe sposoby, które pozwolą im pokonać wiele obiekcji Klientów takich jak: cena za wysoka czy ja tego nie potrzebuję.

  • Przełoży się to na większą motywację pracowników i gwarantuje zwiększenie wyników sprzedażowych.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą, dla doświadczonych już handlowców, ale i też dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w tym wymagającym fachu.

Motywacja

stanisław zawadzki

Zastanawiasz się jak zwiększyć motywację u swoich pracowników lub osób, z którymi współpracujesz, a może szukasz odpowiedzi jak zwiększyć swoją motywację? Jeżeli tak to dobrze trafiłeś. Po odbyciu warsztatu większość uczestników stwierdza, że jest to najlepsze szkolenie z motywacji na jakim byli.  Mamy to na papierze, sprawdź nasze referencje.

Korzyści ze szkolenia:

  • Wzrost praktycznych umiejętności motywowania siebie i innych.

  • Poznanie czynników demotywujących i prostych sposobów by ich unikać.

  • Poznanie kluczowych zwrotów wspierających motywację naszych rozmówców.

  • Wzrost umiejętności wywierania wpływu na siebie i innych.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają pakiet materiałów, w których zawarte jest posumowanie całego szkolenia i wiele praktycznych wskazówek pomocnych
w utrwaleniu nabytych umiejętności.

Obsługa Klienta

stanisław zawadzki

Szukasz szkolenia z obsługi Klienta? Widzisz potrzebę inwestowania w osoby z którymi współpracujesz? Proponujemy zapoznać się z programem szkolenia, który przygotowaliśmy. Z naszej strony zapewniamy doświadczonych trenerów posiadających najlepsze praktyki w obsłudze klienta na rynku i aktywną formę szkolenia.

Korzyści ze szkolenia:

  • Znaczące podniesienie jakości obsługi Klienta.

  • Poznanie skutecznych technik wspomagających komunikację z Klientem.

  • Poznanie wybranych sposobów panowania nad własnymi emocjami i stresem.

  • Przećwiczenie w praktyce komunikacji zwiększającej satysfakcję Klienta z obsługi.

Po odbyciu warsztatu wielu uczestników stwierdza, że jest to najlepsze szkolenie
z obsługi klienta na jakim byli.  
Mamy to na papierze, sprawdź nasze referencje.

Obsługa trudnego Klienta

stanisław zawadzki

To szkolenie jest przydatne z trzech powodów:

  • Klienci agresywni i roszczeniowi, którzy na swojej drodze spotykają Pracowników nieodpowiednio przygotowanych do kontaktu z nimi, częściej decydują się
    na kierowanie skarg i reklamacji,

  • trudne sytuacje w obsłudze Klienta wzbudzają nadmierny, często nieadekwatny
    do sytuacji stres wśród Pracowników, co może prowadzić do wypalenia zawodowego,
    a to zwiększa ryzyko absencji w pracy lub zwolnień,

  • złe nawyki w komunikacji z Klientem powodują negatywne oceny całej firmy lub instytucji.

Warsztat opiera się na metodach ćwiczeń aktywizujących, czyli na aktywnej pracy uczestników szkolenia. Takie podejście angażuje Pracowników i pozwala nabyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności.

Jak w 3 krokach zorganizować szkolenie.